ליגה ב' צפון א': לקראת משחקי השבוע

לאחר הפגרה שהייתה לנו השבוע, הכדורגל חוזר למגרשים וליגה ב' צפון א' מספקת מספר מפגשים מרתקים. במוקד: כפר מנדא מול הפועל שפרעם

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 21-11-2013
  • 08:54

הכדורגל היה חסר לכל חובבי הליגות הנמוכות, וכמובן לאלה שכבר הודחו ממפעל הגביע. השבוע הכדורגל חוזר ובגדול, ובליגה ב' צפון א' יש מספר משחקים שמושכים את מרבית תשומת הלב.

 

כפר מנדא תפגוש את הפועל שפרעם, כשהיא מדורגת במקום הרביעי בליגה ובאמתחתה 12 נקודות. הפועל שפרעם מגיעה כשהיא מדורגת מקום אחד מעליה עם 13 נקודות, ושתי הקבוצות מאמינות כי יוכלו לצאת מהחשק עם ניצחון. המפגשים הקדומים בין הקבוצות תמיד סיפקו מתח וכדורגל טוב, וסביר להניח שכך יהיה גם הפעם.

 

ניסים אדרי נגד כפר מנדא. (צילום: עלאא בדארנה)


כפר מנדא תגיע למשחק מעודדת אחרי ניצחון ענק על עירוני כאבול בשבוע שעבר בתוצאה3-0  במשחקחוץקשה מאוד. גם שפרעם תגיע למשחק אחרי ניצחון על מכבי עכו2-1 בבית. דודם של מנהל הקבוצה, נידאל אבו גלייל וחבר ההנהלה אחמד אבו גלייל נפטר השבוע ואנו במערכת גולר משתתפים בצערם.

 

קשרה של הפועל שפרעם, חאלד מיעארי,שחזרלקבוצה, אמרעל המשחק: "אנחנו באים לשחק כדורגל לא משנה נגד מי. יש לנו קבוצה טובה ואני מאמין שנצליח לעלות לליגה א בסוף העונה"

 

ראמי שייך אחמד מבני ערבה(צילום: עלאא בדארנה)

 

מפגש נוסף שיסב אליו הרבה תשומת לב הוא המפגש בין הפועל בועינה שתשחק נגד בית"ר חיפה. בועיינה תגיע למשחק אחרי הפסד קשה נגד אחי עכו בתוצאה4-1  וכשהיא במקום העשירי עם שבע נקודות בלבד. חיפה מדורגת טיפה למטה עם שש נקודות.בועינה תגיע  ללא השוער המנוסה אדיב גזאוי שעזב לטובת אחווה עראבה מליגה א'.גם הבלם איצק כהן עזב לטוהת עירוני נשר מליגה ב צפון ב.ביתר חיפה תגיע למשחק מעודדת אחרי נצחון גדול בשבוע שעבר על טמרה.

 

חאלג  מיערי חזר לשפרעם. (צילום: עלאא בדארנה)

 

טמרה עצמה שממוקמת במקום השישי תפגוש את עירוני כאבול שמדורגת מקום אחד מתחתיה, כשרק נקודה מפרידה ביניהם. בני מג'אר נועלת הטבלה עם מאזן של אפס נקודות פוגשת את אחי עכו מהמקום השמינישמחזיקה במאזן של תשענקודות. מבחינתה של עכו, כל דבר פרט לניצחון יהיה מקרי.  מג'אר אחרי פתיחת עונה מאכזבת צירפה לשורותיה את המגן יוסף חלאילה ממג'ד אלכרום, גם את השוער דודו בן הרוש, ותנסה לצבור נקודות ראשונות העונה.עכו המעודדת מהנצחון על בועינה בשבוע שעבר בליגה, מגיע לאחר הפסד משפיל לכפ"ס בגביע, 0:8.

 

חוסין עזאם, מלך השערים של כפר מנדא. (צילום: עלאא בדארנה)

 

אחד המשחקים היותר מעניינים יהיה המשחק בין כאוכב למג'דל כרום.זה לא עוד סתם מפגש שתי הקבוצות מהטובות בליגה, כאוכב אבדה נקודות בתחילת הליגה אבל בשבוע שעבר נצחה את בני עראבה והציגה משחק נהדר.כאוכב במקום ה-13עם מאזן של 6 נקודות בלבד כאשר מנגד מגד אלכרום מהמקום הראשון במאזן מושלם של18  נקודות משישהמשחקים וספגה הכי מעט שערים בליגה .

 

משחקים נוספים: הפועל כפר כנא נגד בני עראבה, הפועל סכנין נגד כפר סמיע, מכבי עכו נגד מכבי מעלות.

 

הוסף תגובה
תגובות