הוד השרון- קרית אונו

קרית אונו גברה 2-3 על הוד השרון במשחק ענק של אביעד זרביב שכבש צמד ומורדי פינטו הוסיף אחד. רע אשד ואיתי אוחיון רק צימצמו. אודי כבודי: "שמח על הניצחון אבל יום שישי מחכה לנו מובילת הטבלה ממורשה".

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 19-12-2013
  • 07:49
על הנייר הוד השרון היו אמורים לנצח את קרית אונו בקלות אבל בפועל זה היה אחד המשחקים הכי טובים של קרית אונו השנה.
בדקה ה-20 יובל עופרי במסירת עומק למורדי פינטו שמשאיר את אביעד זרביב מול השוער ו-1:0 לקריה, הוד השרון שלטו שליטה אופטית אבל ללא סיכון ממשי.
בדקה ה-28 יובל עופרי הפעלתן בועט בעיטת עונשין מ-30 מטרים לקורה ומורדי פינטו דחק מקרוב, 2:0 לקריה.
בדקה ה-35 זה כבר 3:0 לאחר חטיפה של אביעד זרביב מבלם הוד השרון אחרי לחץ שביצע יובל עופרי, ואביעד כובש את השלישי של הקריה והשני שלו. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כבש רע אשד שער מצמק לזכות הוד השרון, המחצית השנייה היתה לפרוטקול מלבד שער מצמק בדקה ה-90 של איתי מנחם, 3:2 בסיום.
 

קפטן קרית אונו, רמי לוז, " שמח על הניצחון ומקווה להמשכיות".

 

תגובתו של מאמן קרית אונו, אודי כבודי: "עשינו ניצחון מאוד חשוב, בשביל הקבוצה ובשביל קרית אונו. פתחנו את המשחק בצורה יוצאת מן הכלל. לחצנו על הבלמים וכבשנו שלושה שערים בשלושים וחמש דקות. לא נשכח שמדובר בקבוצה שקיבלה בתשעה מחזורים 5  שערים בלבד. קיבלנו גול דקה למחצית. עלינו לחצי השנייה לשמור על השער ולצאת קדימה במתפרצות. הגענו להרבה מצבים ולא ניצלנו אותם. בסוף קיבלנו גול בדקה ה-93. אני שמח מאוד על הניצחון אבל לא נשכח שמצפה לנו משחק בית מאוד קשה מול מוליכת הטבלה השבוע ממורשה. אני מאמין בשחקנים שלי. שיהיה לנו בהצלחה.."

 
אביעד זרביב, כובש הצמד. "שמח שהוכחתי מה אני שווה"(צילום: איתן ידגר)
 
תגובתו של קפטן קרית אונו, רמי לוז: "זה היה המשחק הכי קשה שלנו עד עכשיו. שיחקנו נגד קבוצה מצויינת שהרמה והשיטה שהם משחקים בה לא מתאים לליגה ב' אלא לליגה בכירה יותר. עמדנו טוב על המגרש, כבשנו שלושה שערים חשובים אך ספגנו שני שערים מקריים. אני מקווה שנמשיך עם אותה יכולת ונחישות כי הליגה השנה טובה יותר מכל השנים בעבר"
 
מצטיין המשחק וכובש הצמד אביעד זרביב, אמר בסיום: "שמח שכבשתי צמד. ואני שמח עוד יותר על הניצחון. הוד השרון קבוצה מצויינת אבל היום שיחקנו ממש טוב. מקווה שנמשיך לשחק טוב גם השבוע".
 

הוסף תגובה
תגובות