מגד אלכרום במרחק נגיעה מליגה א

מג'ד אלכרום עלתה ראשונה ליתרון מרגלו של שאדי חמודה, מוחמד חמודה קבע שוויון ובדקות הסיום מג'ד החזירה את היתרון מרגלו של מוטי כולטוב ששולח את אלכרום לחגוג בדרך לליגה א'

  • על ידי: עלאא באדראנה
  • 03-03-2014
  • 10:32

הפועל מג'ד אלכרום במגרשה הביתי מארחת את הפועל בועינה.מג'ד אלכרום של איימן חלאילה ואחמד סבע במקום הראשון במרחק 7 נקודות מהשניה הפועל כפר כנא. מנגד, הפועל בועינה של נידאל עאקלה במקום ה- 8 במאזן 25 נקודות. נידאל עאקלה מאמנה של בועינה, יכול ליהנות מחזרתו של החלוץ הצעיר מג'ד עבדו ויתפקד אותו לראשונה בקריירה שלו כמגן ימני.

 

מגד עבדו  החלוץ הצעיר של בועינה. (צילום: עלאא בדראנה)

 

המשחק עצמו נחשב לסוג של דרבי, שאדי חמודה קשרה של מגד אלכרום משחק נגד הקבוצה של הכפר שלו והאח שלו גיהאד חמודה הוא הקפטן של בועינה. עבד דנדן חלוצה של בועינה הוא תושב מגד אלכרום ושחקן הקבוצה לפני שתי עונות ישחק היום נגד החברים שלו.

 

מימין גיהאד חמודה קפטן בועינה משמאל אחיו שאדי שחקנה של מגד אלכרום עם אמא שבאה לראות דרבי. (צילום: עלאא בדראנה)
 

פתיחת המשחק היתה מהירה מאוד ושתי הקבוצות ניסו לשמור על הכדור. בדקה ה- 28 שאדי חמודה קשרה של מג'ד אלכרום בבעיטה חופשית מעלה את קבוצתו ליתרון 1-0 ולא חוגג נגד הכפר שלו. בועינה ניסו לחזור למשחק. עבד דנדן היה מאוד פעיל בחלק הקדמי ועשה המון כאב ראש להגנה של מגד אלכרום, אבל המחצית נגמרה מג'ד אלכרום מובילה 1-0.

 

שאדי חמודה לא חוגג אחרי השער כבוד לאנשי הכפר שלו. (צילום: עלאא בדראנה)
 

מוחמד חמודה מחזיר כבוד לשאדי ולא חוגג אחרי השער שלו גם. (צילום: עלאא בדראנה)
 

המחצית השנייה נפתחה, עבד דנדן נכנס לרחבה של מג'ד אלכרום ועושה מהלך נהדר, מפרגן למוחמד חמודה שכובש וקובע שוויון אך לא מרשה לעצמו לחגוג ומחזיר כבוד לחברו שאדי חמודי שגם הוא לא חגג. בועינה הייתה מסוכנת גם מג'ד אלכרום. בדקה ה- 89 כדור רוחב לתוך הרחבה של בועינה, מוטי כולטוב בנגיעה ברגל שמאל דוחק לרשת ומראה שחוש הבקעת שערים לא נעלם עם הגיל. 2-1 למג'ד אלכרום, חילוף אדיר של המאמן איימן חלאילה ששולח את קבוצתו רגל וחצי בליגה א".

 

רבאח רבאח שוער מגד אלכרום בדרך חזרה לליגה א. (צילום: עלאא בדראנה) 
 

 

תנועה מגונה של שאדי לעבר איימן. (צילום: עלאא בדראנה)

 

הוסף תגובה
תגובות