אוחיון: "הופתענו שמג'דל איבדה נקודות, הכל תלוי בנו"

אלירן אוחיון, שוערה של הפועל כפר קנא, מבין שמה שקרה לקבוצתו הוא לא פחות מנס וכעת, מחזור הסיום אמור להניב משחק הכרעה ביניהן על זהות העולה לליגה א' צפון, אלא אם כן יתרחש נס נוסף: "נקווה לתוצאה טובה במשחק שלהם"

  • על ידי: ארז נעמן
  • 22-04-2014
  • 08:22
לפני שלושה מחזורים הפועל כפר קנא הייתה במרחק של 5 נקודות ממג'דל כרום שבמקום הראשון בליגה ב' צפון. כעת, רגע לפני מחזור הסיום שתי הקבוצות מחזיקות באותו מאזן נקודות ואותו מאזן ניצחונות. מכיוון שהפרש השערים לא מכריע יותר ואם מספר הניצחונות שווה אז יש משחק עלייה, שתי הקבוצות ככל הנראה יתמודדו בסיטואציה הזו.
 
שוער הקבוצה, אלירן אוחיון, מאמין שאם כפר קנא כבר הגיעה עד הלום, היא תעשה זאת: "זה לגמרי אפשרי. הגענו למצב שאנחנו תלויים בעצמנו ולכן נצטרך לבוא לעשות את העבודה ולנצח בעזרת השם".
 
"אני לגמרי מאמין בקבוצה שלי שאפשר לעשות זאת למרות שזה משחק הכרעה קשה מאוד מול קבוצה טובה ולכן נצטרך לתת הכל בשביל לנצח. רק חשוב להזכיר שיש עוד משחק חשוב מאוד שנהיה חייבים לנצח אותו ביום שישי ולקוות לתוצאה טובה במשחק השני".
 
אלירן אוחיון. "כפר קנא תחזור למקומה הטבעי" (צילום: לילך וייס)
 
למרות הנס שקרה להם, אוחיון טוען שהוא האמין עוד לפני כן שכפר קנא לא אמרה את המילה האחרונה: "מה שקרה לנו זה שאנחנו איבדנו נקודות בתחילת הסיבוב השני ומג'דל איבדו נקודות בסוף הסיבוב. חלוקת נקודות שווה לשתי קבוצות באותה רמה פחות או יותר".
 
"אין ספק שזה הפתיע במידה מסוימת, אבל מהניסיון שלי זה לא הפיל אותי מהרגליים. ידעתי שנהיה חייבים להילחם עד הסוף בעיקר בגלל הפלייאוף ואני שמח שאנחנו עושים את זה. אנחנו נעשה הכל כדי שכפר קנא תחזור למקומה הטבעי", סיכם השוער.

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליבוביץ המלך (חמודי 22-04-2014, 08:27)
  2. יאלללה כפר כנננא יש עלייה (אוהבים אותך אלירררררן 22-04-2014, 10:51)