שפרעם הפתיעה את הפועל כפר כנא בדרך למפגש נגד מעלות

הפועל כפר קנא מהמקום השני בטבלת ליגה ב' צפון ארחה את הפועל שפרעם מהמקום החמישי בפלייאוף, שפרעם הצליחה לגבור עליה 1:4 ולעלות לגמר מול מעלות על הזכות לשחק מול קבוצת המחוז השני

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 06-05-2014
  • 09:57
ביום שבת אצטדיון עילוט הפועל כפר כנא מהמקום השני בטבלת ליגה ב צפון א ארחה את הפועל שפרעם מהמקום ה 5 במסגרת משחקי הפליאוף העליון. אחמד ואהב מאמן הפועל כפר כנא היה צריך להסתדר ללא הקשר כפיר ליבוביץ החולה כשמצד שני ניסים אדרי מאמן שפרעם היה צריך להסתדר ללא צמד הבלמים הקפטן ענאן בושנאק וחמודי אבו גלייל גם החלוץ נור אבו גלייל פצוע ולא בסגל. 
 
אוהדי שפרעם שמחים מול הפועל כפר קנא. (צילום: עלאא בדארנה)
 
הקשר ואסים חלאלה לא כשיר אבל פתח בספסל המחליפים גם הקשר הפצוע הייתם סעדי לא מוותר וגם הוא יהיה בספסל ומוכן לעזור. בשער של כפר כנא פתח אלירן אוחיון ובהגנה גיהאד רביע ועומר אעמר. בשפרעם עבד סיף המגן הימני הוסט לעמדת הבלם לצידו של תאמר קאדריה שניהם יחליפו את צמד הבלמים המורחקים בצד ימין זה יהיה אחמד חגאג שלבש סרט הקפטן ובשמאל איהאב שאמי.בקישור האחורי פתח סאמר חמאדי לצד אמגד נומירי שהגיע בהשאלה מקרית אתא והצטין במשחק.
 
שתי הקבוצות לפני המשחק. (צילום: עלאא בדארנה)
 
בדקה 15 הזדמנות ראשונה במשחק הייתה לטובת האורחים משפרעם כאשר חוסין בושנאק השתלט על כדור ובעט חזק אך אלירן אוחיון היה עירני והדף לקרן. עשר דקות חלפוהפועל כפר כנא מגיעה להזדמנות ראשונה כאשר בסאם ארמלי משתלט על כדור חוזר מההגנה של שפרעם על קוו ה 16 בועט כדור חזק אך שוערה של שפרעם עורסאן חמאדי היה עירני והרחיק בקצות האצבעות לקרן.
 
רגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה איהאב שאמי המגן השמאלי של שפרעם מחלץ כדור מהרגליים של שגיא חייט, פורץ באגף ושולח כדור נהדר למוהנד חאג עלי שנכנס לרחבה ובבעיטה חזקה הכניע את אלירן אוחיון 1-0 לאורחים משפרעם.
 
שלישיית השיפוט לפני המשחק..
 
הפועל כפר כנא הלכו על כל הקופה ושלחו כמה שיותר שחקנים קדימה במחציתהשנייה. ניסים אדרי מנגד שמר על איזון בכל החוליות. שש דקות מפתיחת המחצית, נביל עלי מנסה לחדור לרחבה של שפרעם אמגד נומירי גולש מחלץ את הכדור ומוביל מתפרצת ושולח כדור קשטי מדויק לרגלו של חוסין בושנאק שנכנס לרחבה וקובע 2-0 לקבוצה משפרעם.
 
דקה 55 עוד פעם כפר כנא תוקפת אמגד נומירי גולש מחלץ כדור מרגלוו של כיוון ראינשטין מחליף מסירות עם איהאב שאמי ושולח כדור עומק נהדר לחוסין בושנאק שמפצץ את הרשת  של אוחיון 3-0 לחברה של ניסים אדרי. שמונה דקות לאחר מכן הגנת שפרעם מחלצת כדור שמגיע לחוסין בושנאק באמצע המגרש עובר 3 שחקנים ובועט לפינה הרחוקה של אוחיון 4-0 לשפרעם מפתיע ?  לפי מה שהולך במשחק ממש לא.
 
קווין  ריינשטיין, ליד כדור הקרן. (צילום: עלאא בדארנה)
 
בסאם ארמלי לפני בעיטת הפנדל
 
 
 
דקה אחת חלפה, מוראד חריב מנסה לחדור לרחבה של כפר כנא אך חוסאם טאהא ברגע של תסכול ועצבנות גולש בשתי רגליים מאחור ומקבל את הכרטיס האדום ומשאיר את קבוצתו ב 10 שחקנים ופיגור של 4-0.
 
הקשר שנפצע מוראד חריב פינה את מקומו לואסים חלאחלה. בדקה 73 בסאם ארמלי שולח כדור עומק לשגיא חייט שנכנס לרחבה ונתקל בשוער עורסאן חמאדי  השופט צביקה לוי יורה על הנקודה הלבנה בעיטת עונשין מ 11 מטר והשוער רואה את הכרטיס הצהוב בסאם ארמלי לקח את הבעיטה ובעט מדויק לרשת וצימק ל 4-1. בסיום הקבוצה המנצחת חגגה עליה לשלב הבא .בכפר כנא היו מאכוזבים מהיכולת והתוצאה אך הם ברכו את המנצחים ואחלו להם לעלות ליגה.
 
אחמד ווהב, מאמנה של כפר קנא. (צילום: עלאא בדארנה)
 
רגע ספורטיבי שלא בכל יום רואים אותו בסיום כששחקני שפרעם הגיעו לצד היציע של אוהדי כפר כנא מחאו להם כפיים האוהדים החזירו להם ועודדו אותם ואחלו להם הצלחה. שני המצטינים של שפרעם אמגד נומירי והחלוץ חוסין בושנאק היו מאוד שמחים בסיום חוסין עלה למאזן 30 שערים העונה מלך שערי הליגה ללא מתחרים על התואר.
 
אמגד נומירי שהגיע בהשאלה מקריית אתא בליגה א הציג משחק הקרבה יוצא מן הכלל ובישל 2 שערים אמר: "בעזרת השם נמשיך ביכולת הזו אנחנו משחקים ממשחק למשחק ומציגים כדורגל יפה.
 
שחקני שפרעם חוגגים...(צילום: עלאא בדארנה)
 
חוסין בושנאק כובש השלשייה על הכתפיים של הקפטן המורחק ענאן בושנאק. (צילום: עלאא בדארנה)
 
שחקני שפרעם בתום המשחק. (צילום: עלאא בדארנה)
 
יוסף טהא, יצא מאוכזב מהמשחק ומהעונה כולה. (צילום: עלאא בדארנה)
 
מהדי זועבי שוער נבחרת הנוער וביתר נס טוברוק גם הוא היה במשחק
 
על היכולת המדהימה שלו במשחק אמר: "בכל משחק אני נותן את כל מה יש לי במשחק לפעמים אני משחק בהגנה היום שיחקתי בתפקיד המקורי שלי בקישור  והייתי בולט לאורך כל המשחק יש לנו תחרות גדולה על ההרכב הראשון ותמיד אני מוכן לעזור לקבוצה בכל דקה שאני משחק". 
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. זה סופם של רשעים שעשו במשך המון שנים בעיות בליגה (הצדיק 06-05-2014, 11:54)
  2. אחמד וואהב לוזר (אוהד 06-05-2014, 15:48)