נעצרו בטירה: 0-3 לטירת כרמל על קרית ים

בזמן שאחרים העדיפו להישאר במזגן עם השמש היוקדת, הפועל טירת כרמל גברה 3-0 על עירוני קרית ים המתחדשת בביתה של השנייה. שימי פרץ כבש מ-25 מטרים, נדי סימנטוב בפנדל ועקיבא מנדלסון במבצע אישי. בנוסף, חתמו בטירה אורון אלפסי המאמן כושר וג'קי שריקי המאמן

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 24-08-2014
  • 09:52
ביום שישי (22.8.14), נפגשו עירוני קרית ים המתחדשת והפועל טירת כרמל למשחק אימון. אליהם הצטרפו 15 אוהדים משתי הקבוצות.
קריית ים לא נרשמה עדיין, אך תעשה זאת בימים הקרובים. בינתיים היה אפשר לראות קבוצה צעירה עם ותיקים שהגיעו, לדוגמא צחי יחזקאל וצחי טובי.
 
צחי יחזקאל - חתם בקרית ים (אריאל מזרחי)
 
בהפועל טירת כרמל היה אפשר לראות את, אסי אברהמי, שלמרות גילו עדיין יודע ללהטט במגרש ולהוכיח שהוא עדיין בכושר ואת נדיב סימנטוב שהתכבד בשער בכורה במדי טירה. שתי הקבוצות מראות קאדרים טובים במשחק אימון, אך ידה של הפועל טירת כרמל הייתה היום על העליונה.
 
השוער אדיר נמרוד כץ נפצע והוחלף על-ידי אפק מצליח ששמר על שער נקי ורשם הצלות מרשימות במהלך המשחק. בנוסף, בקבוצה הטיראית חתמו היום המאמן ג'קי שריקי ומאמן הכושר אורון אלפסי. ג'קי שהגיע ממכבי עכו רושם ניצחון ראשון כמאמן הפועל טירת כרמל.
 
ג'קי שריקי - החל את הקדנציה בניצחון (אריאל מזרחי)
 
בדקות הראשונות של המשחק, היה אפשר לראות גישושים מצד שתי הקבוצות, אך קרית ים היא זו שהגיע ראשונה למצבים קורצים שלא נוצלו כראוי ועצירה מקו השער ואחד על אחד של אדיר נמרוד כץ, לקראת סיום השליש הראשון נפצע כץ בידו והוחלף ע"י אפק מצליח.
בטירה הבינו שעליהם להתעשת מהר וכך עשו, הגול הראשון הגיע כמבצע אישי של עקיבא מנדלסון, עוד נסיונות לאסי אברהמי ונתנאל וקנין שהחמיצו.
 
בשליש השני היה אפשר לראות הצלות של מצליח, וגם את השער השני של הפועל מרגלו של שימי פרץ מ 25 מטר. בשליש השלישי שתי בעיטות חופשיות של צחי טובי נעצרות אצל אפק מצליח ששומר על שער נקי. עקיבא מנדלסון מוכשל ברחבה, נדיב סימנטוב בועט מהנקודה הלבנה וכובש, 3-0 לטירת כרמל בסיום המשחק.
 
אורון אלפסי - מאמן הכושר של הפועל טירת כרמל. (אריאל מזרחי)
 
המאמן שריקי לאחר המשחק דיבר עם צוות האתר: "מצאתי אוסף שחקנים שמחויבים למועדון, למרות שיש עדיין מלא עבודה ויש להדביק את כל מערכי הקבוצה השונים. המשחק היום הבליט יותר יכולת אישית גבוהה של מספר שחקנים, מאשר סגנון משחק קבוצתי ועל זה עוד נעבוד. יש בי המון סיבות לאופטימיות. הקבוצה תראה הרבה יותר טוב בעתיד בזה אין לי ספק. קבוצה שיש בה רמת מחויבות גדולה וניהול מדהים של חברה צעירים ושאפתניים לא יכולה להיכשל".
 
עקיבא מנדלסון (משמאל) עם אסי אברהמי - אסי לא שכח איך לשחק, עקיבא עם שער שלישי בשני משחקים. (אריאל מזרחי)
 
שימי פרץ לאחר ההחתמה אמר לאתר: "אני שמח על החתימה, המאמן ג'קי שריקי יחד עם מאמן הכושר אורון אלפסי. ג'קי מאמן מוערך ויסודי ואני מאמין שיחד נוכל להתקדם ולעמוד במטרות שנציב לעצמנו".
 
נדיב סימנטוב נוגח בכדור - נדיב סימנטוב התכבד בשער בבעיטת עונשין. (אריאל מזרחי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נדיב בהפועל טירת הכרמל? לא מאמין (כרמיאל 24-08-2014, 10:06)
  2. טיראי (הפועל אימפריה 24-08-2014, 11:19)
    רק ניכנס לטירה ועולים ליגה בטוח!!
  3. איזו עונה הולכת להיות!! (טיראי 24-08-2014, 11:34)
    איזה שחקנים!! יאללה טירה!!
  4. בהצלחה (- 24-08-2014, 12:29)
    כל הכבוד על ניצחון! בהצלחה לכל השחקנים החדשים של הפועל טירת כרמל! כמו כן למאמנים! עלו והצליחו, אתם טובים, מאמינים בכם!
  5. אין על אסי אברהםי ועל העיר טירתכרמל (אבנר 24-08-2014, 14:38)
  6. בהצלחה (חיים מורד 24-08-2014, 18:33)
    כל הכבוד לצוות הניהול שמינה את המאמן גקי שריקי והמאמן הכושר אורון אלפסי זה מראה על מיקצועיות ורצון להצליח החתמת השחקנים טובה אם חיזוק קטן בשחקן מוביל שיכול להנהיג ולהוביל את הקבוצה לעליה יחד עם השחקנים הקימים ועיריית ט.כרמל לאפשר לשחק במגרש העירוני
  7. יאללה טירה (טיראי 25-08-2014, 07:01)
    הגיע הזמן לחזור לשחק בבית ולא במגרש אחר ואני מאמין שניתן עונה גדולה
  8. נדיב סימן טוב (ליאור 25-08-2014, 08:08)
    שחקן נשמה