הפועל כפר כנא זוכה בניצחון ראשון העונה, על חשבון שפרעם

כפר כנא מתחילה להתאושש. לאחר פתיחה לא מזהירה, כפר כנא מנצחת לראשונה עם שלישיית שערים אשר העלו מעט חיוך על שחקניה

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 13-10-2014
  • 08:06

הפועל כפר כנא שתכננה לעליה עם המון שחקני רכש מליגות יותר גבוהות, אך בשני המשחקים שהיו השיגה רק נקודה אחת.

פגשה את הפועל שפרעם הצנועה שמבוססת על שחקני נוער צעירים שחלק מהם, שיחקו בעונה שעברה בקבוצת הנערים א ועוד לא הספיקו לשחק בקבוצת הנוער. הקבוצה בשני המחזורים של הפתיחה הצליחה להפתיע ולזכות בשני ניצחונות, במקום הראשון ובמאזן מושלם של שני ניצחונות.

 

השבוע, החבר'ה של פאיד חסון מכפר כנא פגשו את החבר'ה של בילאל קאדריה של שפרעם. פתיחת המשחק הייתה עם המון רוח טובה. הנהלת שפרעם העניקה לחלוץ של כפר כנא זר פרחים, החלוץ הצעיר ששיחק בשפרעם לפני שתי עונות. מצד שני, בכפר כנא העניקו זר פרחים לקפטן שפרעם נסים ארמלי ששיחק בכפר כנא ב- 6 העונות האחרונות.

 

פתיחת המשחק, הרבה כבוד העניקה כפר כנא. (עלאא בדראנה)

 

רחוק מהפרחים ומאווירה הספורטיבית,על כר הדשא וביציעים ראינו משחק קשוח לכל דבר. תיקולים חריפים, קהל שמעודד 90 דקות למרות שקבוצתו נמצאת בפיגור, הילדים שמביאים את הכדורים שחקו מאחורי השער של מוסטפא נדאף שוערה של שפרעם

ובעטו את הכדור לרשת החיצונית שלו. למרות שהשופט ביקש יותר מפעם אחת, מאנשי כפר כנא להרחיק את הילדים אלא שאף אחד לא התייחס לבקשתו ודרשו מהילדים להישאר ולהפריע.

 

הקהל של שפרעם. (עלאא בדראנה)

 

על כר הדשא ראינו משחק חם אגרסיבי שהלהיט את הקהל. כמעט 300 איש ביציעים כ- 200 הגיעו משפרעם באוטובוסים שסידרה העירייה לקהל של הקבוצה. המשחק החם, עלה לשפרעם בשני כרטיסים צהובים אחד למגן הימני ראאפת דיאב ולמוחמד אבו גלייל.

שפרעם הגיעה לשערו של תום בן כליפא, אך הנסיון של גיהאד רביע הבלם שהרחיק פעמיים כדור שהיה בדרך לרשת.

 

כפר כנא חוגגת ניצחון. (עלאא בדראנה)

 

דקה 29 הרחקת כדור לא טובה מהגנת שפרעם, הכדור מגיע לקשר אדהם טאהא שפתח לראשונה בהרכב העונה. טאהא מ- 16 מטר ניצל את הצפיפות ברחבה והשמש הישירה לעיני השוער מוסטפא נדאף, ושיגר בעיטה בעוצמה לחיבורי השער 1-0 למקומיים מכפר כנא.

 

המחצית השניה נפתחה והייתה שקולה. שני הצדדים הגיעו להמון מצבים, אך מצד כפר כנא גיהאד רביע והשוער תום בן כליפא מנעו מהצעירים של שפרעם לכבוש מהצד השני, השוער מוסטפא נדאף של שפרעם רשם משחק נהדר ורשם המון הצלות עד כה.

 

דקה 57 הגיע הרגע ששינה את המשחק. כדור רוחב של חמאדה בועול מכפר כנא לכוון אדהם שבלי, השוער מוסטפא נדאף יוצא לכדור אך לפני שהוא לוקח הגיעה יד ארוכה של המגן אחמד כיוואן לכדור והרחיקה אותו. חוסר אחריות ורגע של מחשבה לא נכונה, עולה למגן בכרטיס אדום ובעיטת עונשין 11 מטר. חוסאם טאהא בעט חזק לרשת 2-0.

 

בעיטת עונשין 11 מטר, כיוואן סופג אדום ותופס את הראש. (עלאא בדראנה)

 

דקה 75 כדור קרן של כפר כנא מוגבה לרחבה, ההגנה של שפרעם מרחיקה לא נכון וחוסאם טאהא מצליח להגיע לכדור ולדחוק לרשת 3-0.

 

חוסאם טאהא, כבש שני שערים במשחקו הראשון. (עלאא בדראנה)
 

המאמן המנצח, פאיד חסון, היה מרוצה מהתוצאה ובתגובה אמר:  "הקבוצה מתחילה להתחבר ואנחנו מתחילים לזכות בתוצאות טובות".  

הוסף תגובה
תגובות