מכבי כפר מנדא 2 מכבי שפרעם 2

3 הנקודות כבר היו בידיים של כפר מנדא, אך שער שוויון דרמטי קבע את חלוקת הנקודת בין שפרעם למנדא

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 03-11-2014
  • 10:32

מכבי כפר מנדא מארחת את מכבי שפרעם במגרש בכוכב. מכבי כפר מנדא תחת הדרכתו של המאמן עיסאם זידאן, מגיעה למשחק אחרי שתי תוצאות תיקו וממוקמת במקום ה 8. מכבי שפרעם תחת הדרכתו של המאמן נזיה עודה, והמנהל המקצועי טל בנין מגיעה למשחק אחרי שני נצחונות וממוקמת במקום ה 2 בטבלה באותו מאזן עם הראשונה צעירי כפר כנא.

 

בשפרעם, הצליחו להעביר השבוע את החלוץ של הפועל כפר כנא פיראס בושנאק ואת הקשר האחורי חאלד מיעארי שחקנה של אחי עכו ושניהם פתחו באמצע המגרש לצידו של אלירן אלבז הקשר. פתיחת המשחק היתה לטובת האורחים משפרעם, כאשר פיראס בושנאק שלח את המגן אבראהים רמאלי בכדור עומק המגן הרים טוב לראש של החלוץ באסל חליפה שפספס את המסגרת.

 

כפר מנדא חוגגים, אך זה לא הספיק. (עלאא בדראנה)

 

בדקה ה- 30  החלוץ המצטין של כפר מנדא, מוחמד בושנאק, פרץ באגף ושלח כדור רוחב למוחמד זידאן שדחק פנימה 1-0 למקומיים מכפר מנדא. בשפרעם ניסו לחזור למשחק, אך במחצית הראשונה זה לא הגיע. בדקה ה- 80, שפרעם תוקפת. ההגנה של כפר מנדא לא מצליחה להרחיק והקשר של שפרעם עלאא חלאחלה בעט לרשת וקבע שוויון 1-1.

 

יחיא חריב חוגג שווויון. (עלאא בדראנה)

 

בדקה ה- 87, מתפרצת מהירה של כפר מנדא. עמאד זיאד מוכשל בתוך הרחבה, השופט קרם עוואד שורק לבעיטת עונשין 11 מטר

מוחמד זידון לקח את הבעיטה וקבע 2-1 למכבי כפר מנדא. השוער של כפר מנדא גיל דודי נפצע וקיבל טיפול. בתוספת הזמן,  אלירן אלבז מרים כדור חופשי לתוך הרחבה מגיע לרגלו של יחיא חריב שדחק לרשת וקבע תיקו דרמטי בסיום המשחק. 

הוסף תגובה
תגובות