עם הפנים לעתיד - לקראת משחק גביע

לפני הפועל חיפה מליגת העל, על מ.ס רובי שפירא יש עוד שני משחקים, אך היא צריכה לנצח קודם את הראשונה, בקה אל גרבייה מליגה ב' צפון ב'. "המשחק הזה מאוד חשוב לעתיד" אמרו במועדון. מנגד בבקה מנמיכים להבות "המשחק מול איכסל שבוע הבא יותר חשוב".

  • על ידי: אדיר נמרוד כץ
  • 27-11-2014
  • 16:22
סיבוב ו' במסגרת גביע המדינה יפגיש את מועדון ספורט חיפה רובי שפירא מליגה ג' שומרון נגד הפועל עירוני בקה אל גרבייה מליגה ב' צפון ב'. האדומים מחיפה מחפשים המשכיות במשחקי הגביע ומקווים לנצח כדי שיקרב אותם עוד צעד אחד לפני המפגש מול הקבוצה אותה הם עזבו השנה.
כמו כן, המשחק יעבור כאן באתר "גולר1" בעדכונים שוטפים מהמגרש, המשחק עצמו יהיה במגרשי אבי-רן ביום שישי בשעה 13:00.
בשבת האחרונה מ.ס רובי שפירא גברה 8-0 על בני ג'ת ולא השאירה מקום לספק לקראת המשחק גביע מול בקה, רק נצחון. "המשחק הזה מאוד חשוב לעתיד" אמרו גורמים בקבוצה שמצפים לפחות לכ-500 אוהדים אדומים שיגיעו לדחוף ולעודד את הקבוצה.
אותה בקה אל גרבייה שהאדומים יפגשו גברה על הפועל אום אל פאחם בתוצאה 3-1 ונמצאים רק שתי נקודות מהמקום הראשון שהפועל איכסאל עמאד נמצאת בה עם משחק חסר מול הפועל דלית אל כרמל שממוקמת מקום שני. שניהם לא רשמו הפסד עד כה העונה וישלימו את המשחק ביום שני (1.12) לאחר משחקי הגביע - כזכור המשחק נדחה לאור המתיחות בכפרי הצפון.
 
אי אפשר שלא לחוש את ההתרגשות בקרב האוהדים וההנהלה של רובי חיפה, המאמן חנא פרהוד שידוע כאחד המאמנים החזקים בליגות הנמוכות ומכיר כל פיסה קטנה בקבוצות, מכין את חניכיו למשחק מול קבוצה חזקה מאוד.
דווקא בבקה אל גרבייה מנסים להנמיך את הלהבות החיובית שאומרים "המשחק מול איכסל שבוע הבא יותר חשוב", אין לדעת עם הם מנסים להרדים את האדומים מחיפה או שמה המשחק הזה באמת לא חשוב והם רוצים להתרכז בליגה, שכרגע היא אחת המועמדות לעלות ליגה.
 
פרוייקט "קידום דרך הרגליים" - רעיון מבורך (צילום : באדיבות עמותת עיר הפועלים)
 
 
אוהדי האדומים מחיפה כבר מרגישים את ההתלהבות וסיפרו : "אנו מתרגשים מאוד להמשיך במפעל הזה ולהראות לכולם שיש הפועל בחיפה, צפינו בסרטונים של בקה ואנחנו עוקבים בעקביות. במהלך המשחק ולפניו נערוך התרמה למען אנשים נזקקים כדי שנוכל לקנות להם ביגוד לחורף"
אפשר לציין שחבורת האוהדים של מ.ס חיפה רובי שפירא גם עושים דברים נפלאים מחוץ למגרש כמו "קידום דרך הרגליים", במשחק האחרון הקבוצה אירחה את הילד יוסי, תלמיד כיתה ג' שחולק ביחד עם חבריו לספסל הלימודים את הפרויקט הזה. יוסי נבחר למצטיין השבועי ע"י בית הספר וחוג הכדורגל והצטרף לשחקני רובי חיפה במשחקם נגד בני ג'ת, לפני המשחק הסתובב בחדר הלבשה והגיש את הכדור לשופט. בסיום המשחק ירד יוסי אל כר הדשא וקיבל חתימות משחקנים וגם "אבו-יויו" על כתפיו של יוני יוסיפוביץ, שחקנה של רובי חיפה.
יוני יוסיפוביץ סיפר לנו על הפרוייקט : "זה פרוייקט מבורך, יום לפני המשחק באימון של יום חמישי איתמר (אוהד שלנו ובן אדם מדהים) הגיע לאימון וסיפר לנו על הפרוייקט לראשונה. יום למחרת הוא הגיע עם יוסי למשחק. יוסי נכנס לחדר הלבשה שלנו, שמח והתרגש איתנו בסיום המשחק מהאוהדים הנדירים שלנו ואני יכול להגיד ולהבטיח לך שההתרגשות שלנו אחרי שראינו ילד כזה מיוחד מחייך היתה גדולה יותר משלו, במיוחד שהוא אומר לך בסיום שמהיום הוא אוהד של הפועל רובי שפירא חיפה, הכל מתגמד כשאתה שומע על מקרים כאלו, כמו שאמרתי זו יוזמה מבורכת ואלו שעוסקים בה ותורמים מהזמן ומהכסף שלהם לפרויקט הזה הם אנשים גדולים, הרבה מעבר לכדורגל, כן ירבו"
לגבי המשחק : "יש אוירה טובה באימונים אחרי הנצחון בשישי, זה גביע, מפעל מיוחד ושמח, אנחנו מרוכזים ומפוקסים במטרה לנצח את באקה, יהיה משחק קשה מאוד ושקול אם אתה שואל אותי, באקה קבוצה איכותית ששואפת לעלות לליגה א, צריך להבין שאין דרך חזרה מהמשחק הזה. סומך על החברים שלי ועל הצוות המקצועי שנתכונן יחד למשחק בצורה הטובה ביותר."
וגם מילה לאוהדים : "יש לנו קהל מדהים ומרגש שמגיע אחרינו לכל מקום, אני בטוח שהם ימשיכו להגיע בהמוניהם גם בשישי כי הם השחקן ה 12 שלנו, השחקן ה 12 הטוב בארץ יש להגיד, גם בליגת העל אין תצוגות עידוד כאלה."
בנוסף לזה העמותה בשיתוף עם שער 5 ובתי הספר העירוניים בחיפה תבצע איסוף בגדים וציוד חם לחורף למשפחות נזקקות, ההתרמה תתקיים לפני המשחק. אז אם יש לכם דברים שאתם לא צריכים, זה הזמן גם להביא את זה ביום שישי
 
מ.ס רובי שפירא חיפה חוגגים נצחון בגביע, יעשו זאת שוב ? (צילום: אדיר נמרוד כץ)
 
ביום ראשון, לאחר האימון שהתקיים באיצטדיון קריית אליעזר הישן, הלכו שחקני הקבוצה ביחד עם מנהל הקבוצה, פאר שמילוביץ לאולם הכדורסל ליד מגרש האימונים לצפות בקבוצת הפועל חיפה בכדורסל. "הפועל חיפה זה הרבה יותר מקבוצת כדורגל או כדורסל. זה בית ששחקנים מהכדורגל שמחים ללכת אחרי אימון לראות את האחים מהכדורסל." אמר שמילוביץ שממשיך להכניס את ערכיו של רובי שפירא ז"ל לקבוצה.
 
פאר שמילוביץ, איתן יואש, ניר ואנה, מוחמד חרבי וגל פיבך במשחק הכדורסל (צילום : פאר שמילוביץ - פרטי)

הוסף תגובה
תגובות