סופית ורשמית: איחוד בני באקה בליגה ב

בני באקה אשר הייתה לאורך כל העונה הקבוצה המרשימה ביותר בליגה ג', עלתה לליגה ב' וכבר מתחילה את הכנותיה לקראת העונה הבאה. המאמן וליד מדניה : "עשינו את העלייה בדרך הכי קשה והכי מתוקה"

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 04-05-2015
  • 09:04
עוד לפני פתיחת עונת המשחקים 2014/2015 סומן מועדון איחוד בני באקה כמועמד הכי חזק לעלות לליגה ב ממחוז יזרעאל, אתרנו גולר הצביע על זאת בכתבה ( איחוד בני באקה מכוונים גבוה ) . 
 
ואכן זה מה שהיה, איחוד בני באקה פתחה את העונה חזק מאוד ודרסה כל מה שזז והגיעה לרצף של 12 נצחונות מ 12 משחקים בליגה , ובאמצע העונה שוב סימנו אותה כעולה בטוחה, הפער בצמרת הגיע ל- 8 נקודות מהדולקת אחריה מכבי עוספיה. המתח ירד בליגה, ובפתיחת הסיבוב השני הקבוצה הפסידה פעמיים , ושוב נהיה צפוף וצמוד בצמרת , כשמשולש הצמרת באקה , עוספיה , זלפה , נמשך המאבק עד השניה האחרונה של העונה. באקה עשתה תיקו במשחק העונה מול מכבי עוספיה 1-1 , וידעה שכדי לעלות היא חייבת ניצחון במשחק האחרון נגד מכבי נצרת עילית .
 
(יח"צקרדיט : מחמוד מואסי
 
המשחק התקיים ביום שישי האחרון, בפני 1200 אוהדים במגרש העירוני בבאקה. המשחק נפתח בסערה על ידי איחוד בני באקה שפשוט עשו לחץ על כל המגרש, ולא נתנו לנצרת עילית לנשום. בפתיחת המשחק, בדקה ה- 10 נשלח איתי בר דוד לכדור עומק שהקדים את השוער לכדור והוכשל על ידיו. השופט סיידוף ( מצויין ), פסק על הנקודה הלבנה. איתי בר דוד ניגש בעצמו לבעוט את הכדור, והוא דייק וקבע 1-0 באקה. המתח ביציעים התפוגג והתחילו החגיגות המוקדמות. 3 דקות מאוחר יותר, איתי בר דוד כובש השער הראשון הפעם בתפקיד המבשל, מסר כדור נהדר לשחקן הנוער המבטיח נור גנאיים שלא התבלבל מול השער וקבע בקור רוח את תוצאת המחצית הראשונה 2-0 באקה. נצרת בהלם. 
 
בפתיחת המחצית השנייה באקה הורידה הילוך. בדקה ה -50 אלי גנון פגע בקשר בני באקה, והשופט לא היסס ושלף לו את הכרטיס האדום נצרת נשארה ב- 10 שחקנים. המאמן וליד מדניה, התחיל לבצע חילופים ושיתף את כל שחקני הספסל במשחק העלייה. שחקני איחוד בני באקה עשו כל מה שעולה על רוחם במגרש, ונתנו תצוגה שהייתה תאווה לעיניים בפני 1200 אוהדים ובנוכחות ראש העיר מר מורסי אבו מוך.
 
החגיגות על המגרש, החלו. (יח"צקרדיט : מחמוד מואסי
 
בדקה ה -71 , שחקן הנוער מוחמד מחאמיד הגינגי ( מצויין ) חטף כדור באלגנטיות בצד ימין, התקדם ועבר שחקן וסובב כדור ברגל שמאל לחיבורי השער 3-0 באקה. 
 
באקה המשיכה להשתלט על המשחק ולהניע כדור מאורגן. בדקה ה- 83, אנס אבו חוסיין סובב כדור לפינה הרחוקה וקבע את תוצאת המשחק 4-0 בסיום.  החגיגות החלו במגרש ונמשכו באמצע הכפר עד השעה 22:00 בערב, בהשתתפות ראש העיר וחברי המועצה ומכובדי העיר . 
 
החגיגה ביציעים, לא הסתיימה ונמשכה לעבר הכפר. (יח"צ)
 
הקבוצה גם זכתה בגביע המדינה לליגה ג' מחוז יזרעאל, והתקדמה בשלבי הגביע והודחה על ידי אסי גלבוע מליגה א .למחרת החגיגה הייתה כפולה במועדון, קבוצת הנוער המוכשרת תחת הנהגתו של המאמן חסיין אגבארייה הבטיחה את עלייתה באופן רשמי לליגה הלאומית ועשתה היסטוריה בבאקה , כשניצחה את עירוני טבריה 4-2 והגדילה את הפער מהשנייה פרדסייה ל 14 נקודות . 
 
היו"ר חסן מואסי, היה מאושר: "קבוצת האם חזרה למקומה הטבעי בליגה ב , והשמיים הם הגבול".. 
 
מנהל קבוצת הנוער: "עשינו היסטורייה בבאקה ,קבוצה הנוער בליגה הלאומית , והחגיגה כפולה בגלל עליית הקבוצה הבוגרת". 
 
חבר ההנהלה עומר אבו חוסיין: "בראיון בתחילת השנה הצהרתי שתוך שנתיים נהיה בליגה א , אנחנו כבר באמצע הדרך , ניפגש בעונה הבאה".
 
המאמן וליד מדניה, חגג עד אור הבוקר: "עבדנו קשה מאוד כל השנה, עשינו את העלייה בדרך הכי קשה והכי מתוקה. מודה לכל השחקנים אחד אחד על ההישג , מסתכלים רק קדימה".
 
מברוק מועדון איחוד בני באקה , שתי עליות , חגיגה כפולה , שאפו גדול .
צילום באדיבות: מחמוד מואסי

הוסף תגובה
תגובות