גלבוע: "אבי דנן בנה שלד טוב. יש לנו קבוצה מאוזנת"

חודש וחצי לפני פתיחת הליגה אסי גלבוע מציגה יכולת טובה במשחקי ההכנה, מה שגורם לאופטימיות גדולה בקרב ראשי המועדון. שביעות רצון מיכולתם של אליאור אוחיון והרכש הטרי בני סימנטוב: "אוחיון שחקן נפלא וסימנטוב מנהיג-שיתרום הרבה לאלה שישחקו לצידו"

  • על ידי: אורי דוד
  • 25-08-2015
  • 17:28

שבועיים לפני פתיחת משחקי הגביע בליגה ב', מלאכת בניית הסגל באסי גלבוע קרובה לסיום. במקביל לצירופו של הבלם הוותיק בני סימנטוב, שמהווה חיזוק משמועתי לאין ערוך עבור ההגנה, גם ליאור היילה (פרדס חנה) שגיא פיצ'חדזה ואור אטיאס חתמו בשבוע שעבר בקבוצה. גם הקשר העפולאי קובי טרקה נבחן בימים אלה בקבוצה.

 

"יש לנו קבוצה מאוזנת שבנויה מצד אחד על שחקנים מנוסים כדוגמת אבי מלכה, גיא צרפתי, רן גוזלן, בני סימנטוב, אבי עמוס ואבי מלכה, ומצד שני על חבר'ה צעירים ומוכשרים כמו אור אטיאס, ליאור היילה, שי יעקב ושגב יונה. אנחנו סומכים על השלד שאבי דנן בנה ומאוד אופטימיים לקראת העונה", אמרו ראשי הקבוצה.     

 

 

בינתיים הקבוצה של אבי דנן מציגה יכולת טובה במשחקי ההכנה, מה שמעלה את רף הציפיות לקראת העונה הקרובה בליגה ב'. עד כה הקבוצה קיימה שלושה משחקי אימון. באחד מהם היא ניצחה 3:0 את טירת הכרמל מליגה ג', בשני עשתה תיקו 0:0 מול כפר כנא מליגה א', ואתמול היא סיימה בתיקו 1:1 מול עירוני טבריה מליגה א', כשבמוקד המשחק עמד המפגש המסקרן בין שני המאמנים אבי דנן ומוריס אוזן, שבעונה שעברה שיתפו פעולה יחד על הקווים של הפועל בית שאן.   

 

 

פרט ליכולת הטובה במשחקי ההכנה, בגלבוע מביעים שביעות רצון מיכולתם של הקשר הבית-שאני אליאור אוחיון והרכש הטרי בני סימנטוב. "אליאור הוא שחקן נפלא שמציג עד כה יכולת נהדרת. ללא ספק הוא ברמה אחת מעל כולם", אמרו במועדון. לגבי הבלם החדש שהגיע ממגדל העמק הוסיפו: "בני הוא מנהיג מטבעו. יש לו המון ניסיון ואנחנו בטוחים שהוא יתרום לנו הרבה על המגרש ולא פחות מכך לצעירים שישחקו לצידו". 

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכל טוב ויפה .אבל המאמן גרוע מאוד (מומחה לליגות נמוכות 25-08-2015, 20:48)
  2. לאסי גלבוע (בית שאני 25-08-2015, 23:13)
    כל כך כואב לפתוח עונה בלעדיכם ליגה א' זאת לא ליגה בלי אסי גלבוע הנשמה של הליגה בית שאן אוהבת אותכם