הפועל כוכב פותחת עונה

הקבוצה שניצלה מירידה במשחקי המבחנים פותחת עונה חדשה בליגה ב' צפון א'. מאמן הקבוצה: "יש לנו קבוצה טובה עם סגל שחקנים טוב"

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 24-08-2015
  • 08:46

הפועל כוכב תחת הדרכתו של המאמן מחמוד אבראהים, שהחליף את המאמן אחמד אלקאסם באמצע עונה שעברה- הצליח להציל את הקבוצה ועזר לה לשרוד בליגה מקבל את המפתחות ומתחיל לבנות קבוצה לקראת העונה החדשה. מחמוד אבראהים שהוביל את הקבוצה לפני כ 3 שנים למשחקי הפליאוף לעלייה לליגה א', ועזב את הקבוצה חזר באמצע העונה שעברה בכדי להציל את הקבוצה מירידה ועם הגעתו של אבראהים חזרו מספר שחקנים מהקדנציה המוצלחת.

 

אברהים באימון הפתיחה. (עלאא בדראנה)

 

העונה, הקבוצה מנסה לשמור על שלד שחקנים שיוביל את הקבוצה ביניהם חוסין עזאם הקשר, מאהר אבו אל היגא הבלם, עלי טאהא בלם /קשר, חוסאם חוגיראת קשר/חלוץ, אבראהים אבו סאלח הקשר. בנוסף, מנסים בקבוצה להחתים את קשר הקבוצה בעונה שעברה אוסאמה אחמד והקפטן מוחמד חמזה.

 

שחקני כוכב, פותחים עונה. (עלאא בדראנה) 

 

מאמן הקבוצה מחמוד אבראהים, מסביר לאתר גולר1: "זה רק אימון פתיחה, עוד חסרים לנו מספר שחקנים שלא הגיעו בגלל סיבות אישיות. אנחנו נצטרך לחפש עוד חלוץ מנוסה ברמה מעל הליגה, בכדי שיוביל את החלק הקדמי של הקבוצה. בנוסף, אנחנו מחכים לתשובה מהשוער אמיר חלאילה ואם הוא לא ימשיך אנחנו נצטרך לחפש שוער אחר. יש לנו קבוצה טובה עם סגל שחקנים טוב והמטרה שלנו תהיה אמצע טבלה ומעלה רחוק ממאבקי התחתית.

הוסף תגובה
תגובות
  1. כאוכב ולא כאוכב (. 24-08-2015, 12:24)
  2. כאוכב אבו אל היג׳א זה השם של הכפר אז תדייקו (אברהים 25-08-2015, 02:33)
    מה זה נהייתם אשכנזים והקבוצה נקראת הפועל כאוכב !!!!!!!