גביע המדינה: סיכום משחקי שישי

תשעת משחקי הסיבוב הראשון בגביע המדינה הניבו מספר תוצאות מעניינות כולל זו של שגב שלום שהביסה את הגלקטיקוס של מ.ס ב"ש. שלושער לאור אליהו בניצחון של פרדסיה. צמד למושיקו אסולין במדי קבוצתו החדשה, אור יהודה

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 04-09-2015
  • 20:35

זהו חברים, עונת 2015/16 יצאה לדרך באופן רשמי עם תשעה משחקי סיבוב א' בגביע המדינה, רובם (למעט אחד) על טהרת המחוזות הדרומיים.  

 

בית"ר פ"ת – רמת ישראל  1:4

רמת ישראל שעברה מתיחת פנים כללית בקיץ פתחה את העונה בגביע מול בית"ר פ"ת.

כבר בדקה ה-6 העלה מוחמד שרבוש את הקבוצה של שי כהן ליתרון כשקיבל כדור רוחב מבן בירן ומ-5 מטר בעט פנימה.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה אך בדקה ה-25 היו אלה המארחים מפ"ת שחזרו למשחק עם שער שוויון של שלומי קצר כשזו גם הייתה תוצאת המחצית.

למחצית השנייה עלתה בית"ר פ"ת הרוח סערה ובדקה ה-47 חוללה את ההפך כשקובי דומר כבש את השני לזכותה.

בדקה ה-79 התכבד שמואל אסאמאמאו הצעיר בשלישי ובתוספת הזמן היה זה דומר שבשערו השני במשחק קבע את תוצאת הסיום, 1:4 מוחץ לפ"ת. 

 

הפועל פרדסיה – כפר קאסם 1:3

מי שחשב כי כפר קאסם תמשיך את היכולת הטובה שלה מהעונה שעברה, טעה. העולה החדשה מליגה ג', נטלה את היוזמה מן הפתיחה והציגה את אור אליהו שפתח את העונה בצורה חלומית.

בדקה ה-7 הוא כבש את הראשון, כפר קאסם אמנם השוותה בהתקפת הנגד משער של מועד עאמר אך בדקות 15 ו-36 סגר אליהו עניין בדרך לשלושער פרטי.

במחצית השנייה נרגע המשחק, כפר קאסם אמנם ניסתה לחזור אך פרדסיה במשחק הגנה חכם שמרה על התוצאה והעפילה לשלב הבא.

 

שלושער חלומי. אליהו (רון שלום)

 

מ.ס. ב"ש – מכבי שגב שלום 4:1

קבוצת הגלקטיקוס של הדרום רצתה להראות מפגן של כוח לקראת הליגה אולם ניגפה קשות בבית מול העולה החדשה מליגה ג' שהציגה את מאמנה, רושדי סובוח.

עאטף אבובילאל הוכיח בפעם המי יודע כמה שאם היה מאופס קצת יותר, היה נמצא היום בליגה גבוהה יותר כשכבש את הראשון בדקה ה-3. אבובילאל המם את ב"ש כשהשלים צמד בדקה ה-15.

המשחק נרגע מעט אך התעורר שוב במחצית השנייה כשהרכש של שגב שלום, עלאא אבו סאמור (הגיע ממכבי חורה) כבש את השלישי בדקה ה-55.

דקה מאוחר יותר החזיר דודו פלס את ב"ש למשחק אולם בדקה ה-77 היה זה שוב אבו סאמור שסגר עניין עם 1:4 מוחץ לעולה החדשה.

 

ניצחון גדול. שחקני שגב שלום חוגגים (שי מוגילבסקי)

 

בית"ר יבנה – בני יצ'אלאל 2:1

בית"ר יבנה שניצלה בעונה שעברה מירידה רק בתום דו קרב פנדלים חיפשה ניצחון בכורה בליגה ב' ובכלל מזה יותר משנה אולם לאורחת מרחובות היו תכניות שונות.

לאחר מחצית ראשונה מאופסת היה זה יוני מנגיסטו שכבש את הראשון ליצ'אלאל בדקה ה-48. דניאל מלסה קבע 0:2 חמש דקות מאוחר יותר כשפנדל של יוגב בן ישו בדקה ה-64 מספיק ליבנה רק כדי לצמק.

 

צעירי כפר קנא – הפועל שפרעם 3:1

המארחת שעלתה העונה מליגה ג' קיבלה הוכחה כי קבוצות צפון א' לא יסבירו לה פנים. הקבוצה של זאהי ארמלי שלטה מן הפתיחה ובדקה ה-11 קבע פיראס קורטם 0:1 לזכותה.

נסים ארמלי ביסס את היתרון בדקה ה-35 אך פנדל מוצלח של ניר כהן בדקה ה-38 השאיר תקווה אצל כפר כנא. זו נגוזה בדקה ה-62 כשקורטם השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק.

 

עירוני מודיעין – גבעת זאב 3:2

על פניו המארחים היו פייבורטיים ואף הוליכה משער מוקדם (5) של כפיר מלול. גבעת זאב הוכיחה את המוניטין שלה כקבוצה עקשנית כשהשוותה בדקה ה-26 משער של בר פרנקו.

יוני זכריה החזיר את היתרון למודיעין בדקה ה-32 אך פרנקו בשערו השני במשחק השווה בדקה ה-40.

הקבוצה המשיכו להיאבק זו בזו וכשנראה היה כי המשחק הולך להארכה היה זה שגיא ישראלי מגבעת זאב שהכריע את ההתמודדות בדקה ה-88.

 

הפייבוריטיות לא עזרה. זכריה מעלה את מודיעין ליתרון זמני (פזי שינדלר)

 

קריית אונו – בית דגן 0:2

הקבוצה של אודי כבודי פתחה במסעה השני לעבר ליגה ב' כשגברה על העולה החדשה מליגה ג' ולא בקלות.

למרות התוצאה המשחק התנהל בשליטה כמעט מוחלטת של אונו שעלתה ליתרון כבר בדקה ה-2 משער של גרי שפורקין. יובל עופרי הבלתי נגמר עוד הספיק להחטיא בפנדל בדקה ה-8 והתוצאה נשמרה עד לדקה ה-88 אז כבש דן עזריה את השני והבטיח את הניצחון.

 

נחלת יהודה – אור יהודה 2:0 (בהארכה)

אחרי שנתיים של דשדוש חולמות שתי הקבוצות להיאבק סוף סוף בחלק העליון ולכן רצו לפתוח את העונה בצורה חיובית.

במשחק 90 דקות ועוד 7 דקות של הארכה נאבקו השתיים זו בזו עד שהגיע מושיקו אסולין מאור יהודה וכבש את הראשון. שלוש דקות לסיום ההארכה קבע אסולין 0:2 והעניק לקבוצתו את הכרטיס לשלב הבא כל זאת לעיניהם של אנשי היריבה הבאה, הפועל פרדסיה שהגיעו למשחק. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. סירוטקין הפסיד עכשיו יתבכיין הכובע טמבל (כפרי 04-09-2015, 23:29)
  2. ציון עזרה מנחלת שוב הפסדת 5 שנים אתה כישלון ולא עוזב (חיים לביא 05-09-2015, 15:42)
  3. צפויה עונה מעניינת מאד בליגה ב (יובל 06-09-2015, 11:09)
    במיוחד במחוזות הדרומיים.