מגדל העמק פנתה לשינהר מורד, בעפולה כועסים

בהפועל מגדל העמק פנו לקשר המוכשר של הפועל עפולה, שביקש היום מהנהלת עפולה להשתחרר. בעפולה לא רוצים להחזיק אותו בכוח מצד אחד אך כועסים על ההתנהלות של אנשי מגדל העמק מצד שני. היו"ר דני אסולין: "אי אפשר להחזיק את הילד בכוח. מצד שני אנחנו מצפים ממגדל העמק שיפנו להנהלה ולא לשחקן"

  • על ידי: אורי דוד
  • 10-09-2015
  • 13:17

בדרך חזרה למגדל העמק? הקשר הקדמי המוכשר שינהר מורד עשוי לחזק את החוליה הקדמית של הפועל מגדל העמק. מורד, שצמח במחלקת הנוער של הפועל עפולה ונחשב לכישרון גדול, הושאל בעונה שעברה למגדל העמק והפגין יכולת נהדרת. אחרי עונת התחשלות הוא חזר בתחילת העונה הנוכחית להפועל עפולה מהליגה הלאומית. אלא שעקב ריבוי הקשרים בסגל של ניסן יחזקאל הוא נדחק לקצה הספסל.

ל"גולר" נודע כי הפועל מגדל העמק שמחפשת מזה תקופה ארוכה קשר קדמי, פנתה בימים האחרונים לשחקן בניסון לשכנע אותו לחזור לקבוצה. השחקן, עצמו, פנה היום ליו"ר הפועל עפולה דני אסולין וביקש ממנו להשתחרר. לפי שעה, בעפולה לא ממהרים לשחרר אותו ומעוניינים לשמור על הצביון המקומי בסגל, אך ההערכה היא שאם הקשר יתעקש לעזוב אז בעפולה לא יעמדו בדרכו.

 

דני אסולין (משמאל). לא רוצה לעמוד בדרכו של הקשר

 

בכל מקרה, נראה כי בעפולה כעוסים על ההתנהלות של אנשי מגדל העמק, לאור העובדה שהם פנו קודם כל לשחקן עוד לפני שדיברו בכלל עם הנהלת עפולה בעניין. יו"ר הפועל עפולה, דני אסולין הגיב לנושא ואמר: "אני מכבד את כל קבוצות האזור ורוצה מאוד בהצלחתן, אבל יחד עם זאת אני מצפה מהם שיפנו להנהלה ולא לשחקן עצמו כשהם רוצים מישהו".

על האפשרות שהשחקן יעבור למגדל העמק הוסיף היו"ר: "אני מאוד אוהב את שינהר ומעוניין שהוא יישאר אצלנו. ביקשתי ממנו לחשוב שוב על הנושא. אם הוא יתעקש אז ברור שאני לא אוכל לעמוד בדרכו של הילד. בכל מקרה, גם אם נשחרר אותו עכשיו אני רוצה בתנאי אחד: שאם נצטרך אותו בינואר אז נחזיר אותו אלינו לעפולה". 

מאמן מגדל העמק אמר בתגבוה: "אני שמח ששחקן מוכשר כמו שינהר מורד מצטרף אלינו. מאחלים לו בהצלחה". 

הוסף תגובה
תגובות
  1. בושה (חח למה לפנות לשחקן תחת חוזה 10-09-2015, 14:23)