גביע: ליגות ג' יוצאות לדרך

ליגות ג' נכנסות השבוע לפעולה עם משחקי סיבוב א' ו-ב'. במקביל ממשיכות קבוצות ליגות ב' להתכונן לליגה דרך משחקי הגביע. במוקד: עכו – כאבול, שגב שלום – נתיבות, קריית אונו – טירה

  • על ידי: גיא גולדפרב
  • 18-09-2015
  • 08:06

משחקי הגביע בליגות ב'-ג' שיערכו היום (שישי) הם בעצם אלה שנדחו מהשבוע שעבר. ליגות ב' יקיימו את סיבוב ב' ואילו ליגות ג' יחלו בסיבוב א' כשחלק מהן כבר ישחקו בסיבוב ב'.

 

במוקד משחקי היום המפגש המסקרן בין שגב שלום שאותתה לפני שבועיים על כוונותיה לבין עירוני נתיבות שעברה מתיחת פנים בקיץ האחרון וויתרה על חלק מכוכביה. באותו המחוז תארח בני יצ'אלאל את מ.ס. דימונה של אהוד כחילה ומכוונת גבוה.

 

משחק מסקרן נוסף ייערך בקריית אונו שם תארח הפועל המקומית שרוצה לרוץ בשני המפעלים את מ.ס. טירה שמציגה הרכב שהוא ברובו ככולו מקומי.

 

באותו המחוז תארח צעירי טייבה המתחדשת תארח את צפרירים חולון, אור יהודה את פרדסיה, בית"ר פ"ת את רו"ח ת"א.

 

בצפון תיפגשנה למפגש מסקרן מכבי עכו ועירוני כאבול שכזכור בעונה שעברה התמודדו על העלייה ורוצות לעשות כך גם העונה. באותו מחוז תארח אלנהדה את הפועל שפרעם.

 

דימונה מכוונת גבוה. כחילה (אביחי חיים)

 

משחק מסקרן נוסף ייערך ב"אבי רן" שם תארח רובי שפירא חיפה את כפר קרע. יהיה מעניין לראות את הקבוצה שדרסה בעונה שעברה את ליגה ג' מתמודדת מול אחת הקבוצות שרוצה לעלות ליגה בתום העונה. באותו מחוז תיפגשנה בבקה אל גרביה העולות החדשות, בני המקומית ובני זלפה.

 

ליגה ג' תיפתח עם המפגש "המסקרן" בין הפועל מצליח הפועל רמלה שייערך בבית דגן. שמשון ת"א תארח את ספרטק ר"ג, בני אשדוד עם המאמן ניר חזוט (אקס ערד) תתארח אצל מ.כ. ב"ש וא.ס. אשדוד של מוריס ז'אנו תארח את צעירי אלהואשלה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. לאתר גולר1 (דוד 18-09-2015, 12:27)
    תתקנו בבקשה ניר חזות כבר לא מאמן את בני אשדוד. מי שמאמן את בני אשדוד הוא עמי ג'רבי האשקלוני. ניר חזות עזב תקבוצה אחרי שבוע אימונים בלבד.
  2. הפועל האדומים אשדוד ניצחו 6 אפס (אלי 19-09-2015, 07:23)
    במחצית היה כבר 5 אפס ועוד החמיצו פנדל יכלו לנצח 15 אפס