ניצחון ענק של מכבי שפרעם מול הפועל עירוני אעבלין 0:4

חגיגה גדולה של מכבי שפרעם על עירוני אעבלין, הסתיימה ברביעיית שערים לרשתה. שפרעם מתחילה להתאושש

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 09-11-2015
  • 10:03

מפגש כדורגל מרתק בליגה ג גליל תחתון. משחק הדרבי של השכנים מכבי צעירי שפרעם מארחת את הפועל עירוני אעבלין.

את מכבי צעירי שפרעם, מדריך על הקווים המאמן ניסים אדרי, מול הפועל עירוני אעבלין שמדריך אותה המאמן וגיה נאבלסי. מכבי צעירי שפרעם הינה קבוצה חדשה שהוקמה כבר בעונה שעברה ופספסה את העלייה לליגה ב' במחזורים האחרונים.

 

העונה היא מגיעה עם סגל שחקנים חדש, מאמן חדש, ומטרה אחת: עלייה לליגה ב. הפועל עירוני אעבלין נשרה בסיום עונה שעברה לליגה ג', אחרי עונה אחת בליגה ב. הקבוצה של ניסים אדרי התחזקה העונה במספר שחקנים מוכרים בליגות ב' ו ג' אפילו שחקנים עם עבר בליגה א. בשאר מגאמסה השחקן שהעלה את מכבי עירוני יפיע לליגה ב', והשאיר אותה בליגה ב אחרי עונה הגיע בכדי לחגוג עוד עליה. כמו גם, קשר מכבי אחי נצרת חמודי בשתאוי הצטרף, בנוסף לשוער המנוסה עורסאן חמאדי שוערה של הפועל שפרעם, החלוצים עבד דנדן ועלי נעמה ומגן מכבי עכו ומכבי צור שלום המנוסה יניב בן יוסף.

 

החניכים של ניסים אדרי ניצחו בשבוע שעבר את צעירי טמרה 0-2, הקבוצה שמתחרת איתם על עליה לליגה ב'. כבר בדקה ה- 30, עלי נעמה משחרר בעיטה ברגל שמאל שנעצרת ברשת של עירוני אעבלין ולוח התוצאות עולה ל 1-0 לקבוצה המקומית משפרעם. בדקה ה- 35 חגיגת השערים מתחילה, ועבד דנדן החלוץ כובש את השני לזכות מכבי צעירי שפרעם.

 

במחצית השניה בדקה ה- 75 בעיטה חופשית של מכבי צעירי שפרעם והמגן יניב בן יוסף ניגש לבעוט, ושולח כדור חזק ממרחק של 27 מטרים לחיבורי השער ומעלה את לוח התוצאות ל-3-0. בדקה ה- 86 החניכים של ניסים אדרי עולים ליתרון של 4-0 אחרי בעיטת עונשין 11 מטר אותה בעט יניב בן יוסף בהצלחה וכבש את הרביעי של הקבוצה וצמד במשחק. בסיום, מכבי צעירי שפרעם עולה למאזן 12 נקודות ב 4 משחקים ותתחיל לתכנן למפגש הבא נגד הפועל עירוני נוגידאת .

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניסם אדרי תחזור להפועל שפרעם (אולטראס שפרעפ 09-11-2015, 13:54)
    אוהבים אותך בהפועל שפרעם רק אתה תעלי אותנו ליגה א אן כמוך אחלה מיאמן האולטראס ושחקנים רוצים לעלות אתך
  2. מאמן מקצוען (תמיד עוקב 19-12-2015, 19:53)
    שימו לב למאמן ענק העונה לשם ניסים אדרי שצומח בצפון מאמן בעל תושיה מקצוען עם ראיית משחק פנומינלית קבלן עליות והתוצאות מדברות בעד עצמן