גולר אמיתי

הפועל עפולה ניצחה בקושי את עירוני קריית אתא 0:1 משער נצחון של חלוצה רונן שוורצמן שהוכיח שוב איזה גולר אמיתי הוא. קריית אתא יצאה עם המחמאות אך בלי הנקודות במשחק הצמרת.

  • על ידי: ארז נעמן
  • 23-10-2010
  • 19:28

הפועל עפולה אירחה את עירוני קריית אתא למשחק שהיה מבחן אופי לחניכיו של אלדד שביט. חמושים בניצחון חוץ חשוב על דליית אל כרמל, הגיעו העפולאים למשחק כשכל העיניים נשואות אליהם, והם ידעו לעשות את העבודה ולנצח גם את המשחק הזה למרות שברבע השעה האחרונה של המשחק הייתה הקבוצה תחת לחץ כבד של קריית אתא.

 

אורן פלאש העפולאי עובר את יוחאי כהן מקרית אתא.(צילום:יניב ליכט)


מחצית ראשונה -
המשחק נפתח לעיני 200 צופים בעפולה. הקבוצה המקומית חזרה להרכב שבה שיחקה בתחילת העונה לאחר שהיו כמה שינויים במשחק האחרון,החלוץ המצויין קובי שריקי שכבש את שער הניצחון על דלייה חזר להרכב על חשבונו של מתן נחמני, בקריית אתא לעומת זאת שיחק מאור ג'אנח לראשונה בהרכב העונה.

 

אלכסיס ויינשיין רודף אחרי עמי אזולאי.(צילום:יניב ליכט)

 

נחמני בורח מאדם וייר.(צילום:יניב ליכט)


קריית אתא עלתה בהרכב התקפי כשבקבוצה מאמינים שהם יכולים לנצח בעפולה. חניכיו של רוני דורה עלתה למשחק עם שני חלוצים כשבד"כ הם משחקים עם חלוץ בודד.
פתיחת המחצית ראשונה הייתה די שקולה כשהמשחק מתנהל בעיקר בשתי הרחבות. כמעט ולא היה מרכז שדה מה שגרם לכך שהיו הרבה מצבים ליד השערים.

 

אסף מנדס שוער קרית אתא בעוד הצלה,עבד קשה בשישי.(צילום:יניב ליכט)

 

אדם וויר רודף אחרי יובל שוואט.(צילום:יניב ליכט)


בדקה ה- 15 קריית אתא הגיעה למצב מצויין. הרמה מהצד שהגיעה לראשו של אלכסיס ויינשיין שנגח לשער ואודי לוי התעופף והדף, מאוד ג'אנח השתלט על הריבאונד וכבש אך מייד שמע את השריקה שבישרה לו על פסילת השער מכיוון שהיה בעמדת נבדל .
בהמשך היו שני מצבים טובים לעפולה. בדקה ה-20 נתנאל גולדמן החמיץ מעשרה מטרים כשבעט את הכדור מעל לשערה של האורחת.

 

מתן נחמני(בשחור)ופלקושצ'נקו מקרית אתא במאבק אווירי.(צילום:יניב ליכט)

 

חיים סילבס(בשחור)וישראל דרור מקרית אתא מחפשים כדור.(צילום:יניב ליכט)


בדקה ה-35 יובל שוואט זכה לתואר המפוקפק "החמצת המשחק" . שוואט קיבל את הכדור ומחמישה מטרים בעט לגופו של השוער  אסף מנדס והכדור ניתז למשקוף והחוצה.

עד לסוף המחצית לא נרשמו אירועים מיוחדים.

 

אלדד שביט מאמן עפולה,לא רגוע.(צילום:יניב ליכט)


מחצית שניה -
עפולה פתחה את המחצית השנייה בנחישות והייתה יותר דומיננטית מקריית אתא ובדקה ה-65 באה על שכרה כאשר כדור עומק של חיים סילבס מצא את אורן פלאש שהכניס לפינת החמש ורונן שוורצמן המשיך לרשת. 0:1 מוצדק לעפולה.

 

שוורצמן חוגג עם החברים שער נצחון.(צילום:יניב ליכט)

 

אודי לוי שוער עפולה מקפץ משמחה לאחר שער הנצחון.(צילום:יניב ליכט)


לאחר השער השתלטה עפולה על המגרש והניעה כדור בחופשיות.
בדקה ה-75 חילוף בעפולה חיים סילבס יצא וליאור בן הרוש נכנס. לאחר 2 דקות הגיע בן הרוש למצב של אחד על אחד מול אסף מנדס אך השוער הצליח להדוף את הכדור.

 

רוני דורה מאמן קריית אתא מכוון.(צילום:יניב ליכט)

 

ניר אברג'יל(בירוק)מטעה את קובי שריקי מעפולה.(צילום:יניב ליכט)


מכאן הייתה רק קבוצה אחת על המגרש וזו קריית אתא, אך היא נתקלה שוב ושוב בהגנה העפולאית המצויינת שהצליחה להדוף את התקפותיה של האורחת שוב ושוב.

 

משחק של עצבים בשישי.(צילום:יניב ליכט)


בדקה ה-94 הזדמנות ענקית לקריית אתא בדמות בעיטה חופשית מ-18 מטרים. אלעד צחקו בעט בעיטה מצויינת שעברה את החומה אך אודי לוי המצויין לקח את הכדור והשאיר את הנקודות בעפולה.
 

ליאור נפתלי עולה גבוה מעל אלכסיס ויינשיין האורח.(צילום:יניב ליכט)

הוסף תגובה
תגובות